SEO PR / SERM

SEO PR ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki w wynikach wyszukiwarki internetowej. Jest on połączenie pozycjonowania (SEO) i Public Relations a dokładniej zastosowanie odpowiednich słów kluczowych w materiałach PR oraz promowanie ich w wyszukiwarce. SERM (Search Engine Reputation Management) czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach są to działania mające na celu poprawić reputację firmy w wyszukiwarce. Przeważająca większość klientów przed zakupem produktu szuka opinii o marce, firmie, usłudze, produkcie czy sklepie. Na podstawie odszukanych informacji podejmuję decyzję zakupową. Głównym efektem działań SEO PR i SERM jest poprawa wizerunki firmy w internecie.
serm

W ramach działań SEO PR oraz SERM oferujemy:

  • Analizę wyników wyszukiwań dla marki
  • Konsulting przy działania Public Relations
  • Promowanie pozytywnych treści
  • Skuteczny odzew na negatywne treści
  • Poprawę wizerunku firmy
  • Monitorowanie marki

Zapytaj o ofertę