SEO PR / SERM

Zarządzanie reputacją w Google

SEO PR ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki w wynikach wyszukiwarki internetowej. Jest on połączenie pozycjonowania (SEO) i Public Relations a dokładniej zastosowanie odpowiednich słów kluczowych w materiałach PR oraz promowanie ich w wyszukiwarce. SERM (Search Engine Reputation Management) czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach są to działania mające na celu poprawić reputację firmy w wyszukiwarce. Przeważająca większość klientów przed zakupem produktu szuka opinii o marce, firmie, usłudze, produkcie czy sklepie. Na podstawie odszukanych informacji podejmuję decyzję zakupową. Głównym efektem działań SEO PR i SERM jest poprawa wizerunki firmy w internecie.

1065110080

W ramach działań SEO PR oraz SERM oferujemy:

Analizę wyników wyszukiwań dla marki
Konsulting przy działania Public Relations
Promowanie pozytywnych treści
Skuteczny odzew na negatywne treści
Poprawę wizerunku firmy
Monitorowanie marki

Rozpoczynamy współpracę?

Masz jakieś pytanie dotyczące Wizerunku w  Internecie? Nasz konsultant wszystko Ci wyjaśni nie czekaj napisz do nas 🙂